Vintertid

Idag sov vi till tolv. Har inte sovit så länge sedan i somras tror jag så det var skönt att få sova ut. Förkylningen är dessutom mycket bättre. Den har gått ifrån rinnande näsa och torrhosta till "lock" i näsan och slemhosta. Jag låter som att jag har en klädnypa fastklämd över snoken när jag pratar med det är bättre det än att jag behöver springa iväg och snyta mig minst en gång i kvarten. Nu får kanske skavsåren under näsan som jag fått efter allt snytande äntligen en chans att läka!

Hittade en mindre trevlig överraskning idag också...


...ett HÅL i mina raggisar! Inte bra det där. Blir mina raggisar oanvändbara så går jag under tillsammans med dem. De har varit mig trogna i flera år. Varför måste detta ske just nu när jag inte har mormor bara ett par kvarter bort?

För övrigt har ett konstant regn fått stå för dagens väder men eftersom att vi inte har haft några ärenden att utföra så har det bara varit mysigt. Hoppas bara att det regnar av sig ordentligt så vi slipper regn i barnehagen imorgon.

Puss

Åh, just ja! Ni har väl inte glömt att ställa om klockorna till vintertid idag?

Kommentarer
Postat av: madde

jag glömde så klart ställa om, fan vad jag var uppe tidigt idag, typiskt mig! By the way jag tycker din förkylningsröst är mycket snygg!

2008-10-27 @ 17:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0