Sweet friday

Fick vara lite lediga (läs: arbetslösa) idag. Fast det kunde inte komma mer lämpligt så det gjorde absolut ingenting. Har haft tiden att fixa saker som vi i vanliga fall inte har tid till. Öppnat bankkonto, skrivit ut våra biljetter till hemresan på bilblioteket (bokade buss och flyg igår), lämnat in våra polisattester på PVS m.m. Så skönt att ha det ur världen!

Ikväll ska vi ut och äta. Blir en liten come back på Peppes, surprise! Haha. Men blir ingen pizzabuffé den här gången. Josefine kör på pizza i alla fall (blir jag förvånad?) och jag ska prova på tacosalladenDen ser grymt god ut på bilden så jag hoppas att jag slipper bli besviken.

På tal om mat såhär så kom vi precis på att vi har ett stort dilemma. När ska vi gå ut och äta för att inte missa Idol ikväll? Det ligger ju liksom mitt i så att säga. Hm, Blir antingen en tidig kvällsmat eller också en sen. Vi kommer nog förmodligen köra på en tidig eftersom snacksen lätt kommer fram precis i tid med signaturmelodien till Idol. Dålig vana det där.

För övrigt hade vi tänkt hinna med att handla, gå ut och gå, ta lite "agera"-bilder, ladda ner partymusik... Och jag måste hitta strumbyxor till morgondagen! Har kommit på att det förmodligen blir billigast att köra på en gammal klänning och bara köpa nya tights till. Känner mig smart.

Update (innan jag ens hunnit posta inlägget, här går det undan): vi har bestämt oss för att beställa hem maten från Peppes istället. Blir lite extra, men det får gå, bara vi inte missar veckans höjdpunkt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0