Soleng

Den traditionella söndagsstädningen har ägt rum som vanligt idag. Gav mig på toaletten. Måste säga att det var otroligt mycket fräschare att tvätta egna toaletten än dom nerspydda på hotellet under julborden förra året...

När jag gick runt här med dammsugare och trasa i högsta hugg kom jag på att jag faktiskt inte har presenterat vår fina lägenhet ordentligt. Bytte helt enkelt ut städredskapen mot mobilen efter att jag var klar och fotade för glatta livet. Inga vidare bra bilder kanske men man får i varje fall ett litet hum om hur vi bor.

          
1. Lägenhetsblocket
2. Korridoren
3. Hall
4. Vår korridor
5. Josefines säng + vår garderob
6-7. Badrum
8-10. Vardagsrum (soffan är min säng, glömde ta bild på den bäddad)
11. Kök
 
Kommer sakna det här när vi åker!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0