Rompaaa

Satte på min mobil idag och blev mycket förvånad över att se - det här!



Med tanke på att vi inte har varit ute och festat på över tre veckor (inte för att jag brukar ta sådana här bilder då, men det hade kanske kunnat vara en förklaring liksom) så blev jag både förvånad och förvirrad över hur en RUMPA hade kommit in och lagt sig som bild i min telefon!

Satt och funderade med hjärnan på högvarv tills dess att jag märkte att bilden rörde på sig... 

Uups. Filmade visst mina egna lår! HAHAHAHAHA! Usch, ser helt äckligt ut nu bara för det. Dom där röda prickarna som blev eftersom att jag precis epilerat benen gjorde verkligen susen! Jaja, varje dag lär man sig något nytt. Idag fick jag lära mig hur man lagar en låtsasrumpa

Puss

Kommentarer
Postat av: fröken magnus

HAHA!! här dyker det alltid upp nåt konstigt & roligt :P

2008-10-18 @ 15:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0