Please don't stop the music

Det är otroligt vad man kan minnas genom musik. Minnerna blir så mycket starkare om man har någon låt att förknippa tillfället med. Sätt på Bulgarien-CD:n i bilen på högsta volym och det är plötsligt förfest på Diamond i Sunny Beach, eller lyssna på "Party Hardy" och hela sommaren 2007 spelas upp igen. Vilka låtar kommer väcka känslorna till Tromsö när vi har kommit hem?

Här är några låtar som jag vet garanterat kommer finnas med på Tromsö-skivan.

Klovner I Kamp - Glade Dager (norska Snook, typ)
DDE - Rompa Mi (norsk raggarrock)
Karpe Diem - Fire og Tyvegods (etta på norska topplistan)
Timbaktu feat Dregen - Tack För Kaffet ("Jag har glidit in i Gislaved, vatt full i...")
August - Make You A Star (felsökning på Limewire)
Maskinen - Segertåget (nya "Alla Som Inte Dansar"? Bäst att plugga texten...)
Lazee feat Neverstore - Hold On (soooft)

Bubblare:
American Hi-Fi - Another perfect day (fick plötsligt återfall för denna låt som jag lyssnade sönder för ett antal år sedan) 

Puss

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag har glidit in i gislaved, jag har vatt full i falkenberg ;D

2008-10-20 @ 17:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0