Pedofil

Jag har hittat min blivande man. Han är tre år. Lite ung än så länge kanske men jag ska minsann vänta för att sedan stå först i kön när han är redo att binda sig. Skämt å sido. Världens gulligaste unge är han och han har redan DET. Det som alla tjejer söker hos killar men som de inte kan sätta fingret på vad det är. Han kommer bli 20-talets (haha, så gammalt det låter) casanova. Så jag säger det redan nu: Se upp där ute, tjejer! And don't tell me I didn't warn you.

Det var natt när jag tog bussen hem klockan fyra idag. Lite snö söm ljusar upp, tack!

Puss  

Kommentarer
Postat av: fröken OL

åååh, hittat kärleken? :D vad mysigt ^^ vad heter den här lille krabaten då? :P

2008-10-27 @ 21:01:02
Postat av: Malin

Jaa, så var det ju det här med norska namn också. Har nog inte stött på ett enda som inte låter tidigt 70-tal eller vuxet (förutom Malin då, hrm). Min lilla sötnos heter... Mats! Hahahahaha.



2008-10-27 @ 23:02:03
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0