Olika tankesätt

Idag hittade jag skillnaden mellan mitt och Josefines tankesätt.

J: Denice med C.
M: Det var ju lite... Speciellt!
J: Det var ju lite... Fult?

Josefine kallar det för olika ordval och menar på att jag menade samma som hon egentligen. Hm. Försvarsmekanism?

Men det här är ju ändå en av sakerna som gör Josefine till den hon är så att säga. Och det kan bli grymt roliga uttryck emellanåt. Idag var vi och handlade på universums minsta och mest trånga Eurospar. Det sammanfattade Josefine såhär:

 "Man går ju som ett jävla arsle mitt i röven på alla!" 
Josefine Lindbergh

Bra sammanfattning anser jag så den får äran att avsluta sista inlägget för idag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0