Nytt

Alla som läser det här inlägget lär ju i alla fall märka att bloggen ser lite annorlunda ut. Har precis börjat lära mig hur det fungerar att göra om bloggen så största delen av dagen har gått åt till att fixa och trixa på bloggdesignen. Är inte riktigt nöjd än. Vill ha den lite mer personlig. Och nu när jag vet hur man gör så är det bara att köra på! Kommer nog att ändra utseende lite titt som tätt nu ett tag framöver för att känna efter vad som känns bäst.

Men till det viktigaste. Vad tycker NI?

Lillasyster, jag förväntar mig att du säger vad du tycker om mitt första försök. Designproffs som du är.

Puss

Kommentarer
Postat av: Beckan

Allt som behövs är våran nyårstårta!

2008-10-12 @ 13:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0