Något att skicka till mormor?

Hittade det här vykortet när vi var på väg till Eurospar idag.


M: Är det där två renar som sätter på varandra?
Tittar närmare.
J: Nej... Det är TRE renar som sätter på varandra! Och jag ser dessutom hornen på en fjärde där bakom...

Norsk humor säger jag bara. Det värsta är ju bara det att den där scenen verkligen måste ha utspelat sig på riktigt. Visst har man hört om polygami eller sneaky fuckers, som vi fick lära oss om på naturkunskapen i tvåan, men det handlade ju aldrig om att ha flera älskare precis samtidigt. Renarna verkar ha tagit det här snäppet längre...

Madde åkte precis här ifrån efter en Idol-kväll med fruksallad och en slags hemmagjord vaniljvisp. Mycket trevligt och mycket gott måste jag säga! Och Madde verkar dessutom kanske ha lyckats övertala oss till att gå ut imorgon. Vi som hade tänkt spara pengar, men va sjutton. Lönen kommer ju om två veckor.

Sleepy time nu tror jag allt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0