Knask eller knep?

Halloweensnack under frukosten på dagiset idag.

- Å i helga e de Halloween. Husk dokker (kommer ni ihåg) ka som skjer på Halloween?
- Naaaee...
- Dokker klaer ut å så går ni å banke på dörran. Å ka sier dokker när di åpner (och vad säger ni när de öppnar)?
- Goddag?

Hahahaha! Ja, det skulle man ju kunna tro. Det hade varit ganska så mycket trevligare och säga det i alla fall.

Har varit en skön dag annars! På onsdagar har barnehagen som jag varit på idag temadag, vilket innebär barnen får hitta på lite speciella saker. Jag hade turen och fick gå med de största barnen på tur. Så har spenderat hela dagen på Polaria, ett upptäckscenter om antarktis med djur och grejer. Åt dessutom världens godaste våfflor med rømme (typ creme freiche) och jordgubbssylt - det är något jag kommer sakna när jag är hemma!


Hittade den här lilla krabaten på Polaria. Ser ut som en liten djävul med vingar. En djängel kanske?

Puss

Kommentarer
Postat av: fröken magnus

GODDAG!! :D

2008-10-29 @ 19:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0