Inspiration

Kom precis hem från en liten checking på Jekta. Vi måste köpa något slemmigt att ha på oss till helgen. Vi är nämligen bjudna på Halloweenfest på lördag. Det är tjejerna från Lund som står för inbjudan till festen som ska hållas hos deras granne Ingeborg. Tack för att vi får komma! Kommer bli mycket trevligt.
 
Började ganska självklart med en tur till BR där vi hittade en massa smått och gott. Josefine hittade en speciell look som jag tycker tog fram hennes allra finaste drag.

Anledningen till att bilden är suddig är att fotografen hade aningens svårt att hålla sig för skratt.

Men den blev tyvärr inte av. Kände nog att det skulle bli både svårt att andas och att dricka genom den där, vilket inte är jättebra kanske. Dessutom så blev jag så himla avis att jag förbjöd henne att köpa den.

Och tur var väl det! Tog en sväng in på Coop direkt efter (de har ALLT! Kärlek till Coop) och där hittade vi precis vad vi letat efter. Så nu har vi slagit våra kloka hjärnor ihop och vi tror att vi fått fram the best outfit ever.
En liten sneak peek får ni här:


Looking good, huh? 

Resten får ni se på lördag.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ser snyggt ut! jag får väl använda vårt fula tyg själv jag kanske kan vara blodig puppa eller något sånt läskigt? ;)

2008-10-28 @ 18:10:12
Postat av: Malin

Hahahaha! Blodig puppa kommer slå ALLT! :D

2008-10-28 @ 21:54:08
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0