IDOL-yra


Satt och kollade in repetitionerna inför morgondagens Idol (man måste ju hålla sig uppdaterad) då jag plötsligt fann det här: "Lateshooow with Robin Bengtsson, lateshooooow with Robin Bengtsson".  Riktigt roligt faktiskt. Killen med protes till vänsterarm har ju humor! Så det var ju skönt att veta. Om rösten inte håller hela vägen så har Robin en säker framtid som nya Björn Gustafsson.

"Jag skulle vilja kalla in Rasmus... Du har INTE solat idag va?"

"Detta är då vår kära sminkloge där vi blir fixade i frillan och sminkade och peppade av de härliga sminktjejerna som håller till här inne och som pysslar om oss på alla tänkbara sätt... Det var inte så jag menade. Som det lät..."

"Jaaha... Reklam eller nåt...Whatever..."

Om du är Idol-fan såsom Josefine och jag så kolla in Robin och de andra Idolerna på tv4.se/idol.

Imorgon är det fredag!

Puss

Kommentarer
Postat av: Martina

asså Malin säg inte att du tycker Robin är snygg isåfall KILL ME.. uggliest ääver!

2008-10-23 @ 21:52:23
Postat av: Malin

Har jag ens nämnt snygg? Nooo, tror inte det lillasyster ;) Men han har en jäkla röst asså!

2008-10-23 @ 22:33:07
Postat av: martina

vafna säger du sugerbajs gör han xD

2008-10-28 @ 17:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0