Gamla goda tider

I och med att datan kraschade försvann allt som jag hade lagt in. När datorn sedan startades upp igen var den precis som när jag köpte den - helt tom och opersonlig. Jag hade som tur är inte hunnit lägga in så mycket bilder och liknande men det känns ändå som att man har förlorat en del sköna bilder som skulle blivit minnen för livet. Som tur är hade Josefine tillgång till en hel drös med bilder från förr. Hur kul som helst! Jag har nog aldrig riktigt brytt mig om eller tänkt på hur härligt det faktiskt är att plocka fram gamla godingar och minnas hur kul man har haft genom tiderna.


Jag måste köpa mig ett USB-minne så jag kan vara säker på att mina minnen aldrig försvinner.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0