Beslutsångest deluxe

Då har jag nog äntligen bestämt mig. Jag stannar hemma. Punkt. Har varit ett väldans fram och tillbaka här ikväll. Det var bestämt från början att vi inte skulle gå ut, satt här hemma framför tv:n och glufsade i oss vitlöksbröd då det plingade till i luren.

"Vet ni vad som vankas till frukost imorgon om ni är här? SCONES! Och om ni har tur så kanske ni får träffa min sexiga chef ikväll ;) Ta förnuftet till fånga tjejer! Vi vill ha er här. Puss o kram / övertalningskommitén genom Emmy."

Haha! Hur frestad blir man inte? Scones och allt! Men tog oss samman och tackade nej till erbjudandet. Bara sekunderna efter kommer detta från Preben:

"Baaaaby! DingDing ;) Skal dokker ut på byen i dag? Ferdig med årets siste kamp! Så skal ut å feire i dag :)"

Herregud! Det måste väl vara ödet. Klart att vi ska ut idag! Skickade ett nytt meddelande till Lund-brudarna och förklarade att vi ångrat oss, hoppade sedan upp ur soffan, satte på partymusiken och plockade fram sminket. Men av någon anledning sjönk modet igen och vi var plötsligt inte alls sugna. Men lika snabbt som en ny låt började spelas så var vi pepp igen! Humöret gick mer upp och ner än Balder på Liseberg och vi bestämde oss tillslut för att stanna hemma. Så nu sitter jag här i partyoutfit och alldeles för mycket smink för en kväll hemma. Haha! Som det kan gå. Kan nog bli skönt att stanna hemma ändå och GRATIS också för den delen.


Puss  

Kommentarer
Postat av: Patte

:) malins blogg is like wow ;D high five

2008-10-26 @ 02:53:18
Postat av: fröken OL

söt! ;)

2008-10-26 @ 10:02:05
Postat av: fröken magnus

eller "fröken magnus" då, smaksak :P

2008-10-26 @ 10:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0