throw up party

Ingen vanlig lördag idag. Jag ska nämligen åka in själv till stan. Detta betyder självklart att allt inte står helt rätt till, speciellt inte eftersom att vi fick lön igår och det är det enda som josefine har tjatat om: "Lördag ska bli så skönt! Tänk så skönt att få gå på stan och känna att man faktiskt får unna sig någonting! Jag tror att jag ska unna mig någonting. Ska du unna dig någonting? Vad ska du unna dig?..." Yes, när uttrycket "unna sig" kommer fram så vet man att Josefine är i farten.

Men så hände det någonting. Efter att Inte ha varit helt pepp under IDOL-kvällen (jag menar, Johan åkte ut och hon skrek inte ens) så gick Josefine och lade sig runt tolv-tiden. Nattuggla som jag är så satt jag uppe ett tag till. Klockan 00.30 hörde jag hur första uppkastet kom och det lät som lite fontän-feeling på den. Shit. Jaja, ingen skada skedd så länge det bara händer en gång. Kan ju ha varit något med maten liksom. Men när det sedan fortsatte hela natten så blev det lite mer oro i lägret.

Gick tydligen magsjuka på dagiset som hon var på igår. Great.


Så japp! Nu ska jag in till stan och faktiskt unna mig någonting.

Vitpepparkorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0