Tunnbyxor

Det är alltid lika frustrerande att uppdatera bloggen på söndagar. Eftersom att jag inte alltid har tid att uppdatera på lördagen så blir det dubbelt så mycket att skriva om på söndagen sen. Slitsamt!

Igår såg dagen inte mycket annorlunda ut mot vad den brukar göra. Hade bestämt att vi skulle förfesta hos Lund (som vanligt) och sedan dra till favoritstället "Driv " för att dansa ruset av oss. Jag gillar denna sortens lördagar. 

Dagen började med att jag desperat försökte komma på vad jag skulle ha på mig till kvällen. Har bara med mig en klänning och en kjol (och som jag berättat tidigare så är shoppingen inge vidare här) så det börjar bli lite knapert med kombinationsmöjligheter. Som tur är så har jag med mig en hel del olika strumpbyxor så det fick bli min räddning åter igen. Ett par blå den här gången. Tacka vet jag dessa underbara tunnbyxor!

Kolla proportionerna mot tvättmaskinen. Jag ser ut som Gulliver i Lilleputtland!

Med outfiten fixad och drinken blandad så blev kvällen lika lyckad som vanligt. Blev mycket dans, nya snapsvisor och så införde vi även en ny aktivitet. Charader.

- Durkslag!
- Jaa, äntligen... Att det skulle ta så lång tid!
- Men hur menade du då?
- Amen, se nu. Jag ÄR pastan och så skakar jag mig... i ett durkslag!

Hahahaha. Det var ju bra tänkt i alla fall, Josefine (Lund). 

Hade även en ny fejja med på förfesten. Denice från Skellefteå. En brud som jag träffade på Sommereng när vi precis flyttat hit typ. Mycket söt och trevlig tjej som vi kommer fortsätta hålla kontakt med :)

Och så Driv. Hallelujah säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0