Töntmagnet (ett försenat inlägg)

I helgen hände det - igen. Jag snackar om de osociala missfostren med glasögon och backslick  som inte verkar veta vad som är okej och inte. Förra helgen var det en smekande hand på låret och en arm som nonchalant lades över mina axlar och i lördags var det ett litet kli under hakan. ETT KLI UNDER HAKAN! Vad är felet?! Det värsta är de inte fattar vinken med att man vänder sig bort och ser allmänt besvärad ut, nej då, följ efter hela kvällen istället, gör det. PLEASE. Antingen så har personerna i fråga svårt att förstå sig på kroppsspråk eller också så måste jag utstråla någon slags "geekscomeandgetme"- kind of thing. Hjälp... 

Hade en grym kväll för övrigt i lördags. Rockade loss till halv fyra på Driv och glömde helt bort att vi hade en buss att passa. Bra. Men våra änglar från Lund erbjöd sin soffa och två täcken och räddade natten. Hade ovanligt mycket energi så satt uppe och chattrade till halv sex då vi kände att det var dags att slagga. Vilken kväll! Vaknade tidigt (typiskt bara för att man vet att man sova ut) med en andedräkt som hette duga och ihopklibbade tvättbjörnsögon till lukten av energidrycken Battery (som låg utspilld över i princip hela rummet). Pallrade mig upp och hjälpte Josefine att städa för att sedan ta på gårdagens outfit och vandra staden genom likt en hooker för att catcha bussen hem. 

Jag gillar sådana här helger.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0