Sommar

Jag är trött på hösten. Ge mig den svenska sommaren då den är som bäst. Det är helt oslagbart.



1. Våra berömda fyllekort. Just det här är taget då vi var ensamma på Heat, fick gratis drinkar/shots av ägaren, blev sedan uppraggade av två "Italienare" (det var någon jäkla blandras) som bjöd på ännu mera sprit och dessutom den godaste snaps vi någonsin smakat (troligtvis i hopp om att supa oss under bordet) men som vi sedan sprang ifrån för att fortsätta kvällen på B&B. 

2. Spontanitet. En otroligt trevlig dag på Liseberg med folk som jag vanligtvis inte umgås med (fast Josefine var med såklart). I kön till uppskjutet spelas "Are U Ready".

3. Galna påhitt. Just den här bilden visar ett försök av mig till att sola ryggen i en brassestol. MYCKET obekvämt och inget att rekommendera för de som undrar.

4. Köra bil. Vilka stunder vi har haft i min lilla groda! Som den gången vi inte hade något att göra och drog hem till Dullo i Gislaved från Halmstad mitt i natten för att hitta på något. Eller när vi flörtade med bilen framför genom att blinka med blinkisen...

5. Förfest i Bengts (Josefines pappas) lägenhet i stan. Haha! Det är inte ofta som man vaknar med en Dullo under bordet  och lite annat folk sådär skönt utspritt lite överallt :)

6. Sommar + Halmstad = sant. Gå en runda på Punch, sola sönder sig på Tylösand, börja förfesten på After Beach och sedan röja stan. 

7. Massa tid. Att förbruka på att umgås med folk som man tycker om.

8. Josefines envishet. Hon tappade sitt läppglans mellan plankorna i busskuren och satte sig sedan och fiskade efter det med hjälp av två pinnar. Tog säkert en halvtimme med hon fick upp det tillslut. Det kostade ju faktiskt 100 kronor, herregud!

9. Äkta solblekt hår. Finns det något fräschare eller snyggare till en gyllenbrun hy?

Aah...

Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0