Mörkertidsfest

Så var dagen kommen. Dagen då det tydligen blir mörkt. Och jaa, mörkt är det väl...

Var mörkertidsfest i barnehagen idag för att säga adjö till solen vilket innebar jordgubbstårta, "bollar" och choklad. Dagar som denna är jag nöjd...och fet. Men det får man lov att vara ibland. Dessutom får jag ju en bra anledning till att ta tag i träningen igen när jag kommer hem. Yes, yes.

IDOL-kvällen har precis ägt rum som vanligt. Men den var inte helt som den brukar eftersom att det faktiskt inte bara var "de tre vännerna" som kom idag utan även "Jerry" (snitsigt värre där, kände jag). Malin, som är en kompis till Madde, är uppe och hälsar på. LIka trevlig som de övriga är hon. I like. Glasstårta var det som stod på bordet och Anna åkte ut. Tur att vi hade tårtan som kunde väga upp för skandalen. Jag är inte långt ifrån att starta "syigenmunnenpåallafjortisarochsnoderasmobilerförjohanskaut"-klubben. Ryker han inte nästa vecka så hittar ni länken här i bloggen.

När Lund kommer på besök är det alltid lika överraskande. Idag var det tre snöbollar på rutan som uppmärksammade oss på att dem var här.



Har tappat lite av min skrivarglöd känner jag. De senaste inläggen har inte känts helt rätt. Vet inte vad det beror på men jag hoppas innerligt att jag får den tillbaka snart igen. Hm.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0