Halloween

Gårkvällen i bilder

Våra outfits


Smink

  
  
Egos


Josefine x 2 på förfesten


Jag och motståndaren Madde under kortspelet "Kotte"


Ingeborg - värdinnan för festen


Josefine äter jellyshot och Madde... Har fastnat med näsan i sin eldgaffel?


Josefine har fått paket


Fina cupcakes

Festen hos Ingeborg var inte helt i vår smak så vi förflyttade oss en våning upp och fortsatte festen hos Lund.


Dancytime!


DjävulsMadde i bästa form


SpindelJosse strikes a pose


My Witchbitch


SpindelJosse i ny skepnad


DjävulsMadde bytte till Jultomte


Josefine diggar jellyshotsen


Tycker om min hatt


Apgod kladdkaka made by Lund


Ingen kan slänga med håret som Josefine


Madde uppslukad av bordelltyget


Kan det vara Dileva-låten som spelas här kanske?


Var är Madde?


Där var hon ju!


Avslutar med en bild på Josefine då hon är som bäst

Efter det här kom Emmy instapplandes, la sig på soffan och skrek att hon ville ha sex i näsborren, rullade sedan ner på golvet och kröp iväg med tightsen fast i fötterna släpandes efter. HAHAHA. Har nog aldrig skrattat så mycket. Finns en liten film på just denna situation men den vågar jag inte lägga ut innan jag fått tillstånd. Kvällen var helt underbar (även om den slutade lite weird för min del) och jag ser redan fram emot nästa helg.

Puss 


Kommentarer
Postat av: fröken magnus

wohoo, såg glatt ut!!! :D slutade lite weird för dig?

2008-11-03 @ 07:55:11
Postat av: emmy

haha det tillståndet kommer du inte få innan jag sett filmen (och antagligen inte efter heller :D)

2008-11-03 @ 17:13:55
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0