första advent

Första advent idag och julstämningen är på topp! Vi har gjort vad vi har kunnat för att få lite julkänsla i lägenheten utan att spräcka plånboken totalt. Det fick bli mycket julmusik och lite inredning.

Adventsljusstake i vårt fönster som jag köpte på Nille för 30 spänn.

Troligtstvis den snyggaste adventsljusstaken på denna jord.

Pinsamt dålig bild från julpyntade Tromsö centrum.
Tror att jag traskade på lite för snabbt.

I morgon blir det givetvis lucköppning! 
 
Var även på väg att byta stil på bloggen för omväxlings skull,
 men kom på att det orkade jag faktiskt inte sedan...

Och så toppar vi med
The Fray - War Is Over
så är julen kommen ända in benmärgen.

Kommentarer
Postat av: Juicyfine

Åh vad koseligt! Vi har också höjt julstämmningen lite idag, och den stora förhöjaren var givetvis vår råcoola ljusslinga! TACK!! Hoppas du hade det kul igår, har lite dåligt samvete för att jag inte umgicks med dig alls.. MEN vi tar igen det imorgon på Peppes kl 18.10.00!

2008-11-30 @ 18:26:10
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0