En groda i käften

Länge sedan jag lightmobbade Josefine här i bloggen nu så kände mig tvungen att lägga upp vårt lilla samtal som ägde rum alldeles nyss.

J: Ja, för vi var ju ändå inne i parken ganska tidigt.
M: Oh ja, långt innan vi egentligen fick lov att komma in.
J: Mm, jag tror att jag stämplade in första gången på juldagen. Så jag menar det var ju ändå ett halvår innan jag föddes!

Hahahaha. Tog säkert ett par sekunder innan vi kom på att meningen inte stämde riktigt också. Hjärnan står inställd på söndagsspeed liksom.


Kommentarer
Postat av: Jorge Ramirez

Haha! Ni är helt sjuka :D Lita på att din blogg ligger i mina favoriter fr.o.m NU :D

2008-12-01 @ 10:39:38
Postat av: Malin

Hahahah! fan va nice :D då får ja se till å höja nivån lite också ;)

2008-12-01 @ 17:24:18
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: Jorge Ramirez

Nejdå! Det behöver du INTE :D Så fort det känns tungt på jobbet och kunderna är skogstokiga, så flyr jag till farmorsvind! :D Skitbra jobbat :)

2008-12-02 @ 08:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0