En förlust - tre vinster

Idag gick det inte längre. Jag var tvungen att överge mina raggisar. Hålet i dem hade förökat sig något om man säger så...

Före
 

Efter

Hoppade av bussen vid shoppingcentrat Nerstranda efter jobbet eftersom jag var tvungen att ha ett par nya. Kom hem med lite mer än bara ett par raggisar. Kanske var bra att de gamla gav med sig?


Mina nya rosa raggisar med bollar. 25% på dem också. Yeeaah...


Röda undies med paljetter från H&M. Får bli en förtidig julklapp till mig själv.
Visst är det lite
Victoria's Secret över dem?



Söta höst/vinterskor från DinSko. Jag är käääär...

Puss

Kommentarer
Postat av: syster

sockarna var ju fööör söta!

2008-11-05 @ 22:15:30
Postat av: Madde

haha stackars raggisarna men mycket snyggt du hittade!en hel outfit nästan, förutom själva kläderna då ;)

2008-11-05 @ 23:58:03
Postat av: emmy

HERREGUD vilka söta raggsockor! vad kostade dom? var köpte du dom? dödar du mig om jag köper samma?

2008-11-06 @ 09:04:01
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/
Postat av: Malin

Hahahaha! Fatta vad komplimanger jag fick om raggisarna på dagis idag. KappAhl är the raggsock-place alltså :D De kostade 69 kr MEN om du skickar ett sms med "KappAhl" till 2223 så får du 25% rabatt och då kostar de bara 54 :) Woohooo. Och nej, Emmy, jag kommer inte ens tänka hat-tankar om dig :P Skynda dig och köp!

2008-11-06 @ 19:06:43
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0