Det går inte lura en bakfylla

Jag har försökt men det är fanimej omöjligt. Vaknade med en bakfylla from hell i morse. En där man inte vet vad man ska göra eller vart man ska ta vägen. Huvudet snurrar, magen är ut och in och man svettas och fryser i omgångar. Började mitt försök till att må bättre genom att äta gårdagens fajitas, men ack så fel man kunde ha. Tre tuggor och sedan svansade jag snabbt iväg in på toaletten för att försöka tömma kroppen på den överblivna spriten sedan igår. Inte redo för det heller. Vad gör man?! I ren panik kom jag på att en dusch kanske kunde dämpa illamåendet. Slutade med att jag stod som en funktionshindrad pensionär i de kalla strålarna så la ner den idén ganska snabbt. Tog mig ut och fortsatte jakten på något som skule kunna hjälpa. Petade i öronen med en tops ett tag men utan resultat. Men så plötsligt som sänkt ifrån ovan kom den där första hulkningen, den som sätter igång proceduren för att övervinna bakfyllan. Jag spydde som en fontän. Och gud så skönt det var.

 Gårdagen var, som ni kanske har förstått, hård men så otroligt kul. Skriver ett inlägg om den sedan. Nu tror jag att jag måste besöka rummet med lås...igen.

Puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha poor malin, du drack ju inte specialaren som jag gjort, kanske för att bakfyllan redan satt klorna i dig! kanske en pizza kan bota den lite

2008-11-02 @ 17:02:45
Postat av: Daniel

två resorb innan natten och en på morgonen ;D

2008-11-03 @ 20:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0