Dagens meny

* Muffins till frukost
* Fem olika sorters glass, kex, non-stop och nötter som fika
* Hembakad pizza (godaste jag någonsin ätit) till lunch
* Våfflor med rømme och jordgubbssylt till efterrätt

Det är inte ofta som stämningen är trevlig och lättsam i barnehagen, men när detta väl händer så slår dem på stort. Idag bjöd barnehagen på mat (mycket dessutom) och min traditionella halvtimmesrast varade denna underbara fredag i TVÅ hela timmar! Denna dag kunde inte komma mer lägligt då jag och Josefine kör cheap ass-vecka hemma, vilket innebär att endast portioner värda max 10 kr styck serveras till kvällsmat. Inte mycket variation i det kan jag intyga då pasta i olika former är det som har serverats hela veckan.

Nu tänkte vi festa till det med vitlöksbrödet som jag inte orkade äta upp förra helgen.

Oh, Happy Friday!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0