Allt detta pussande

Jag har länge (alltid) avslutat mina inlägg med en "puss" och har känt att det inte riktigt stämt egentligen. Vill jag verkligen pussa på alla som läser min blogg? Naa, tveksamt. Känns inte så personligt heller för den delen. Jag har därför försökt mig på att skapa en lite mer personlig signatur.

Vet inte om jag är helt nöjd med den här, men det är i alla fall en start

Om jag har gjort allting rätt så ska ni i fortsättningen alltså se den här signaturen längst ner till höger i slutet av varje inlägg.

(Känns tomt och ofärdigt att inte avsluta med något här nu. Jag vänjer mig nog snart.)

Kommentarer
Postat av: emmy

FANCY!

2008-11-16 @ 16:38:36
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0