Piff och Puff

En av anledningarna till att vi inte tvekade till att jobba för PVS var våra chefer som totalcharmade oss under jobbintervjun. Bill och Bull, Kling och Klang, Piff och Puff - man skulle kunna jämföra dem med alla kända radarpar där den ena är den smarta och den andra den klumpiga. Visst klingar väl Örjan och Bård (eller Björne som, vi kallar honom) precis lika bra?

Skickade ett sms (min mobil fungerar inte att ringa med för tillfället) till Örjan idag för att fråga om jag kunde få ledigt på torsdag eftersom vi ska ha lite avskedsfest med Lund på onsdag. Kände att bakfylla och barnehage inte skulle fungera.  Det här fick jag till svar:

"Heia :) Selvfölgelig ska du få fri neste torsdag :D Det minsta vi kan gjöre etter en fantastisk innsats i höst! Vi önsker gjerne å si adjö för dere reiser hjem. Vi får snakke sammen i löpet bua neste uke hvordan vi kan få det til :) God helg! //Örjan"

(För er som inte förstår norska så stod det ungefär att vi är de bästa vikarerna och att jag utan problem får ledigt ;))

Åh! Tänk om alla chefer kunde vara så underbara. Då hade jag nästan kunnat jobba dygnet runt. Nästan.


Kommentarer
Postat av: fröken magnus

bra jobbat! :D

2008-12-13 @ 12:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0