Twilight

Mysig hemmakväll med film och fajitas slår aldrig fel. Särskilt inte om man väljer rätt filmer. Började med att se "Blue Crush" - filmen där alla blir totally in love with Kate Bosworth. I alla fall blir jag det. Fick sådan lust att flytta till Hawaii och bli surfbrud, men det höll inte länge. Ville plötsligt bli brunett, ha framtänder som syns tydligt och vit hy. Ändra filmen vi såg var nämligen den som alla pratar om. Twilight. Och ja, nu ska jag också börja prata om den. Så förbaskat fin den var! Har nog aldrig sett en film där man verkligen kan känna dragningen och kemin mellan två personer så väl som i denna. "I don't have the strenght to stay away from you anymore..." Dra den för mig och jag blir mållös. Ser du dessutom ut som Edward så skiter jag i det faktum att du kanske är vampyr för wow vilken man.



Kommentarer
Postat av: emmy

fan det blir inte bra.´Fuck vad jag vill sakna det här, det kommer FAAANNN!! /Joseifiiine

2008-12-14 @ 04:04:49
URL: http://hundratrettiosjua.blogg.se/
Postat av: Malin

Whaaaat?! :P HAHAAHAH. Med tanke på tiden så antar jag att det var en nyss-hemkommen-från-julbordet- Josefine som skrev det här. Du får förklara för mig ikväll.

2008-12-14 @ 15:18:31
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0