To do-list

Eftersom att saknaden kommer bli stor efter hemfärden från Tromsö så har jag passat på att göra en liten lista på vad jag ska göra när jag kommer hem (mest för distraktion).

1. Bli av med finnarna i hårfästet. Visst, de syns inte och det är ju helt great men jag vill inte ha de där och framför allt så brukar jag inte ha några där. Är det mössan som är orsaken kanske?
2. Vaxa bort oönskad hårväxt. Jag är trött på svidande skinn efter det där förbaskade bladet. Osthyvel går bra. Rakhyvel - big no-no.
3. Gå in på Ole och beställa en pizza, en rulle, en kebabtallrik och en stor cola i ett drag utan att blinka. Efter att ha käkat på Peppes så känner man att ekonomin håller till det.
4. Sova länge i min sköna säng. Bäddsoffa i fyra månader är inget att rekommendera.
5. Spela piano. Dags för grannarna att få höra mina sköna fingervalser igen.
6. Njuta av att jag har fler än två outfits att välja mellan. Jag kommer i princip flytta in i min garderob. Åtminstone i en dag, sen är det shopping!
7. Träffa alla nära och kära. Och krama dem tills dem går sönder. Nästan. 
 


Kommentarer
Postat av: Claar

Jag hoppas jag ingår på nära och kära..en liten del iaf, så du kan krama mig lite. Saknar dig Malin!! Kul blogg föresten :)

2008-12-14 @ 21:48:08
Postat av: Malin

Men självklart, Jonte! ^^ Du är nästintill familj ska du veta :) Får ta en träff när vi är hemma.

2008-12-15 @ 20:44:28
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0