Rapunzel


Nu sitter jag här med cirka en halvmeter längre hår än vanligt. Yes. Tror lätt att jag skulle kunna leva med denna man i all evighet. Som en slöja ligger den över min bara rygg och värmer mig mer än vad någon fleecefilt någonsin skulle kunna göra. Både snyggt och praktiskt alltså. Det är sådant jag gillar.

Mina gäster är nu 6 minuter försenade. Men det gör mig ingenting med tanke på att alla mina gäster är fina. Fint folk kommer alltid sent, ni vet. Och dessutom så vet jag att när de kommer så måste jag visa mina skills i köket, vilket kan bli svårt eftersom de är obefintliga. Skillsen alltså. Jag har faktiskt vänner.

Ouff. Detta blev ett jobbigt inlägg för er att läsa. Snirkligt. Men det är ju trots allt ni som väljer om ni vill läsa eller inte.



Gott Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Joacim

Gott Nytt År!

2008-12-31 @ 18:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0