Hoppeloppeland

En av de allra största anledningar till att älska att jobba i barnehage är alla turer som man får vara med på. Idag har vi varit på hoppeloppeland hela dagen och herregud så kul det var! Tror minsann att jag var mer aktiv än ungarna emellanåt. Jag har åkt rutschkana, hoppat i hopptorn, skjutit bollar med luftpistoler, spelat air hockey, badat i bollhav och gud vet vad. Jag har ålat, jag har sprungit, jag har krälat och jag har hoppat. Har inte fått så här mycket träning sedan innebandysäsongen slutade någon gång innan sommaren. Om jag hade någon koll på ungarna? Naaaee....



Så här såg det ut i princip hela lokalen. Massa gömmor och laborintgångar.

Rullar, det rullar, det rullar, det rull-ar...

Dum som jag är så började jag självklart med denna. Halvvägs upp kände jag hur höjdskräcken satte in. Kunde ju inte direkt vända så var bara att ta sig upp... 

Lätt bäst! Man lyfte på andra guppet ^^

Och här blev jag nedskjuten av alla ungar. Men! Hämden är ljuv...

Som en svettig, statisk ål återvände jag sedan med ungarna tillbaka till barnehagen med endast en timme kvar av jobbardagen. Yes!

Kommentarer
Postat av: Beckan

Det verkar kul! :D Ska vi kanske ta oss en tur till halmstad när ni kommer hem å köra lite laserdooooom? så vikan leka av oss lite :D

2008-12-05 @ 23:45:15
Postat av: Alina

Tycker du att det var rätt person som åkte ur idol? :)

2008-12-05 @ 23:48:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Malin

Asså jag gillar ju Robin... Men joo, jag tycker att det var rätt. Kevin har varit självklart genom hela Idol och Alice var bra idag :)

2008-12-05 @ 23:56:17
URL: http://farmorsvind.blogg.se/
Postat av: Malin

Beckan, det tycker jag låter som en alldeles utmärkt idé! :D Funderar även på ett litet återbesök på Boda Borg, för fyyy faan så bra det är! ^^

2008-12-05 @ 23:57:40
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0