Goshamei


Ääääälskar salongen där jag klippte mig igår. Rekommenderar den varmt. Snygg inredning, trevlig och duktig personal och otrolig service. Varm oboy i väntan på att färgen skulle verka, massagestolar vid hårtvätten och styling innan jag gick. Har aldrig varit så nöjd. Och vad gick kalaset på då? 570 spänn. Som hittat! Nästan så att man tjänar på att åka upp hit nästa gång det är dags för att förändra sig lite. Nästan.

  
  

Har tyvärr inte några bra före- och efterbilder. Fick håret uppsatt innan jag gick från salongen. Men blev i alla fall av med mina vitblekta toppar och min fula utväxt och fick en mer "hel" färg i håret. Är inte så stor skillnad på färgen i övrigt, ser bara fräschare ut. De slitna topparna är borta och jag har kortare snedlugg. Funderar på att trimma den lite till på tisdag då Madde ska klippa sig.


Toaletten på BK.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0