Fynd att synda?

Gick en snabbrunda på stan idag för att hitta något att ha på mig på avskedsfesten på onsdag. Som vanligt kom jag hem med allt annat utom just det som jag letade efter. Det var i och för sig reafynd jag gjorde, men börjar alltid fundera på om jag verkligen behöver det där som i affärer verkar "joomendenhärvarvälheltokejgårnoganvändanågongång"- bra. Hm. Hur som helst tror jag att jag lyckades rätt så bra den här gången. Köpte en kavaj och en partytopp. Enda kruxet är väl bara att jag har köpt båda plaggen i för stor storlek (är det rea så ar det, liksom). Fram med symaskinen!




Och till Josefine som alltid klagar på att jag lägger undan allt innan jag köper det. Dels för att hinna fundera lite längre på vad jag verkligen tycker och dels för att se så att jag inte hittar något finare i någon annan affär. Köpte kavajen på H&M för 100 spänn idag och tyckte att bättre än så här blir det inte. Gick sedan in på Vero Moda och fann en stång med "ta en för 69.90, ta två för 99.50". Hittade toppen som jag ville ha... Och cirka 50 olika kavajer! Tjoho. Jag kunde fått både toppen och kavajen för inte ens hela den hundralappen som jag gav för bara kavajen. Yiha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0