Kort och gott

Nej då. Inga sjukdomar eller psykiska problem här inte. Bara en liten släng bakfylla. Hade avskedsfest igår och dänkte våra sorger i alkohol. Resten kan ni nog lista ut.

Men så kul vi hade. Vi och Lund, och Frank och Sebastian. Charader och skönsnack. Och så dans på Strut. Bättre avslutning kunde det inte bli.

Nu ska vi in till stan och ta en fika. Säga hej då till Josefine och Madde som åker hem imorgon. Blä. Hatar farväl. Men vi ses ju om ett par månader igen.



Dagens topp: Köpte två daimtårtor igår som jag skulle levererat till Barnehagen idag som tack för mig. Meen med tanke på dagens skick så blev det inget med det. Barnehagen får klara sig. Så nu sitter jag här med två tårtor till övers. Den ena får Lund. Den andra ska vi festa på imorgon kväll. wie! 

Kommentarer
Postat av: FRANK!!!!!!!!!!

NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅWH! Malin, malin.. jag har lust på den.. tårtan.

2008-12-18 @ 22:00:53
URL: http://franksjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0