Dagens akkurat nå

Humör: Sugen på solsemester
Gjort: Jobbat i barnehagen, gått på stan, satt i mig nästan en hel påse lösgodis
Planer: För kvällen? SOVA!
Ser på:  Navy CSI. Eller egentligen ser jag ju på dataskärmen, programmet går i bakgrunden...
Lyssnar på: Norsk reklam från tv:n
Läser: Vad jag har svarat tidigare på den här listan
Dricker: Vitamintillskott
Äter: Vitpepparkorn
Bästa: Att öppna julkalendern i morse (dagen har varit ganska neutral i övrigt liksom)
Sämsta: Att jag jobbar mitt i spysjukecentrum
Sambo: Hon sitter med sin otroligt sexiga fleecetröja bakom mig och kommenterar det jag skriver (J: Håll kääften... Du har mobbat mig för den här tröjan sedan dag 1! Den är jätteskön. Jag sover i den, jag jobbar i den (eller förlåt, hon har den bara under jackan), jag softar i den...)
Väder: Ser inte om det snöar eller inte, är för mörkt. Plusgrader idag i alla fall.

I brist på inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0