catch up

Med tanke på att min blogg är så otroligt efterfrågad och populär så tänkte jag att jag ska ta tag i mitt bloggande igen. Ligger ju ett par dagar och roliga händelser efter nu.

Julafton:
Var inte helt som den brukar det här året. Mamma var (och är fortfarande) bortrest, de flesta av kusinerna var iväg på sina håll och den hederliga heldagen hos mormor var nersatt till ett par timmar på förmiddagen. Men bortsett från det så var det samma flängande fram och tillbaka som vanligt med en massa julmat och ett evigt väntande. Och så Hotellet tillslut som var precis lika bra som föregående år. Creds till Micke och co.

Juldagen:
Den nyvärvade skåningen Emelie tog sitt pick och pack och kom hit för att

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0