walk a mile in my shoes

Så har ännu en bloggare lagts till i listan. Har varit trogen bloggläsare ett bra tag nu och måste säga att det känns lite konstigt att helt plötsligt vara en av dem. Var Josefine som sa att jag skulle ta och starta en blogg eftersom i princip ALLA har det (enligt henne) och dum som jag är fixar jag såklart en! Så varsågod Josefine, här har du mig! :D haha.


Kom precis från farmor innan jag satte mig här. Röjde på vinden (därav namnet) och utan att jag visste ordet av så var jag plötsligt ca 30 par skor rikare! Och då ska läggas till att säkert ett 50-tal par åkte i soptunnan också... Har förstått att min farmor och farfar var riktiga samlare. Går att hitta näst intill allt däruppe :)

För övrigt har dagen varit allmänt konstig. Började med att jag försov mig, rejält dessutom. Vaknade självmant tjugo över åtta och insåg att det inte var någon idé att stressa eftersom jag skulle haft prov och hade säkerligen inte varit i skolan förrän tidigast halv nio (om jag skulle skippat frukosten och gått dit med morgonrock) så jag såg till att komma i tid till nästa lektion istället. Psykologi, matte, internationell ekonomi och engelska å sen var den dagen slut.

Funderar på om jag är klar med dagens inlägg. Svårt att veta så här efter första :P hihi. antar att man kommer in i det till slut (förhoppningsvis). Nu mat i vilket fall och sedan träning.

Puss!


Kommentarer
Postat av: josefine

mm me liike! :D ahahhaa men du e fan sämre än mej på att uppdatera dej.. :P

2007-10-15 @ 17:11:44
URL: http://josefinelindbergh.blogg.se
Postat av: johanna alnäs

välkommen malin :) haha!

2007-10-17 @ 13:52:58
URL: http://johnana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0