Time flies

oh herregud... här går man och skaffar en blogg och så tar man priset för sämsta bloggare direkt! :o det är ju inte bra någonstans. I och för sig har jag en rätt bra bortförklaring (enligt mig själv och bortsett från Jöstas tröga artiklar :S) och det är att jag inte har haft tid. Enkelt. HUR MYCKET SOM HELST i skolan till exempel.. och nej, Jösta, Det går inte inbilla sig att man har tid.. Hmpf!

Hur som helst, nu skriver jag igen! Får se hur länge det håller den här gången... har en känsla av att detta komer bli enda inlägget på ett tag igen, fast så akn amn ju erkligen inte tänka!

Var i parken igår å hade svinigt roligt! Har verkligen saknat tjejförfesterna btw! :o MÅSTE bli snart igen :) Och Jonas förfest var inte dålig den heller :D Nice med folk ^^ Hm.. får inte glömma att nämna JaCOCKs efterfest me ;P mohaha!

Lov nu :D eller på tisdag för min del kanske man ska säga... Har suttit med mitt psykologiarbete hela dagen och äntligen blivit klar men tro inte att det tar slut där! Nu är det religion som ska lämnas in kl 24.00 imorgon natt. uuuusch...

Nehe! back to work så att säga :S Ha det kanon!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0