Halmstad i mitt hjärta <3

aaaw, helt omöjligt att inte tänka på världens bästa sommar när man åker till Halmstad...Heat, B&B, gratis drinkar, bra musik, bästa förfesterna mitt i stan... tycker om den staden såå himla mkt !^^ well, well... jag och Josefine var nere en sväng idag för att träffa våra secret boyfriends ;P HAHAHAH. we wish, säger ja bara :P meen, det var trevligt iaf. självklart passa man på att ta en trip till espresso house (eftersom det typ inte finns någon annanstans! :o) och införskaffar "en stor varm choklad, take away, tack!" haha, undrar hur många gånger jag har sagt den meningen vid det här laget, hmm... och Josefine kör på sin chailatte (som för övrigt smakar skit enligt mig (och Beckan är på min sida också, hihi)) meeen eftersom hon tycker den är så himla god så får jag väl låta henne hållas. daah.

har man mer gjort idag? rensat smycken.. japp..varit utan mat hela dagen..check..suttit och segat framför datan..ajemen! och nu bloggar man (vilket i min värld tyder på att den absolut inte finns någonting annat att göra) illa.. fast måste se Grey's anatomy vid nio klart.. bara en kvart kvar, wiie!

image1
Fick ett mail om att jag var med på bild på facebook tidigare också.. mycket spännande! haha. från Jonas förfest till parken i lördags. Är nog inte riktigt medveten om att någon tar kort, men ser glad ut iaf och det är ju positivt! Josefine i bakgrunden dricker.. ÖL! wohoho! finally Josefine, hoppas du kommer fortsätta med detta, inte så farligt, huh? ^^ HAHAHA! och Jacock kan inte hålla fingrarna borta från stackars Barbara som saknar en arm, fyyy Jacock! ;P

nehe, nu börjar jag tjata för mycket...längtar till helgen (A) ha en nice kväll :)

puss

Kommentarer
Postat av: josefine

tss jag ser ju helt äcklad ut typ? och tro mej det kommer inte bli någon sån miss ikv :D ahahaha

2007-11-03 @ 14:03:09
URL: http://josefinelindbergh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0